ELKE ZONDAG OPEN VAN 13u30 TOT 18u

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven Orderadministratie medewerker om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven Orderadministratie medewerker om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Ben jij administratief sterk en werk je nauwkeurig en klantgericht?

Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker voor onze afdeling Orderadministratie om ons te ondersteunen in onze dagelijks groeiende omgeving. Als jij een echte multitasker bent en graag in een dynamische werkomgeving werkt, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren!

Wat ga je doen

Administratie en communicatie:

  • Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze afdelingen sales, logistiek en marketing voor informatie over bestellingen en levertermijnen.
  • Je onderhoudt uitstekende contacten met leveranciers en klanten, zowel via e-mail als telefonisch.
  • Je volgt klantenbestellingen en inkooporders op van A tot Z.
  • Je beheert inkooporders en controleert orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van weborders.

Logistieke ondersteuning:

  • Je werkt samen met onze logistieke dienst om klantenbestellingen te controleren en ophalingen te coördineren.

Shopping afdeling:

  • Je werkt nauw samen met de aankoopverantwoordelijke van de shoppingafdeling.
  • Je voert bestellingen in en controleert de orderbevestigingen.
  • Je communiceert met leveranciers over levertermijnen en eventuele mogelijkheden.
  • Je verwerkt binnenkomende leveringen in het ERP-systeem.
  • Je beheert retourzendingen.

Balie en klantcontact:

  • Je springt in aan de balie en ontvangt bezoekers en klanten met een glimlach.

Jouw profiel

  • Je werkt nauwkeurig en kritisch, met oog voor detail.
  • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht; je schakelt snel tussen verschillende taken.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  • Kennis van Navision (ERP-systeem) is een pluspunt.
  • Je bent bereid om 1 weekend op 2 te werken (zat: 9:30 - 18u/zon: 13:30 - 18u)

Wat wij bieden

  • Een voltijdse functie (38u) waarop je dinsdag vrij bent en om de 2 weekends moet werken (zat: 9:30 - 18u/zon: 13:30 - 18u). De rest van de week vullen we samen in.
  • Een uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een collegiale werksfeer waar teamwork en persoonlijke groei centraal staan.
  • Een competitief salaris in lijn met jouw ervaring, aangevuld met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken?
Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jobs@ygo.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!

Nieuwsbrief