ZONDAG 21/7 OPEN VAN 13u30 TOT 18u!

ORDERADMINISTRATIE

Ben jij administratief sterk en kan je nauwkeurig en klantgericht werken? Dan hebben wij dé perfecte functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een gedreven Orderadministratie medewerker om ons te ondersteunen in ons dagelijks groeiende omgeving.

Over Ygo Interieur & Accessoires

YGO Interieur & Accessoires opende haar deuren in november 2018 en is sindsdien uitgegroeid tot een ware hotspot voor interieur- en accessoireliefhebbers! Met een waanzinnige groei in slechts zes jaar tijd, zijn we klaar om ons team te versterken. Bij YGO vind je de hipste trends en een team dat bruist van energie en passie. Kom jij ons versterken?


Wat ga je doen?

Administratie en communicatie

  • Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze verschillende afdelingen (sales, logistiek en marketing) voor informatie over bestellingen, levertermijnen,..
  • Je onderhoudt uitstekende contacten met leveranciers en klanten, zowel per e-mail als telefonisch.
  • Je volgt klantenbestellingen en inkooporders op.
  • Je beheert inkooporders en controleert orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor een perfecte afhandeling van de weborders.

Logistieke ondersteuning

  • Je werkt samen met de onze logistieke dienst om klantenbestellingen te controleren en ophalingen te coördineren.

Shoppingafdeling

  • Je werkt nauw samen met de aankoopverantwoordelijke van de shoppingafdeling.
  • Je zorgt voor het invoeren van bestellingen en controleren van orderbevestigingen.
  • Je communiceert met leveranciers over levertermijnen en mogelijkheden.
  • Je verwerkt binnenkomende leveringen in het ERP systeem.
  • Je beheert retourzendingen.

Balie en klantcontact

  • Je springt in aan de balie en ontvangt bezoekers en klanten met een lach.

    Wie ben jij?

    • Je werkt heel nauwkeurig en kritisch.
    • Je bent stressbestendig en oplossingsgericht. Je kan snel schakelen tussen verschillende taken.
    • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
    • Je hebt goede kennis van Microsoft Office.
    • Kennis van Navision (ERP systeem) is een pluspunt.
    • Kennis van Engels en Frans is een pluspunt.
    • Je werkt met plezier op zondagnamiddag.

    Wat bieden wij jou?

    • Een voltijdse job (maandag/woensdag – vrijdag van 9u tot 18u en zondag van 13u30 tot 18u)

    • Een uitdagende functie in een dynamisch en groeiend bedrijf.
    • Een team van gepassioneerde collega's.
    • Kansen voor persoonlijke en professionele groei.
    • Competitief salaris volgens ervaring en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

    Enthousiast geworden?

    Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jobs@ygo.be en wie weet verwelkomen wij jou binnenkort in ons team!

Nieuwsbrief